onsdag, oktober 04, 2006

YouTube - bredvid texten

Här kommer någonting ovanligt. Jag lägger någon annans post på min blogg. Det är en post från josephzohn gås blogger. Inget särskilt med det. En sportpost.
------------------------------
27 huliganer är identifierade.
Döm nu dom j*vlarna hårt.
Hänsynslöst.
Här ska inte bara riskeras hårda straff.
Här ska utdömas ...
Så får vi andra får se på fotboll!


------------------------------
Men det är ju faktiskt något riktigt ovanligt med den. Han har - som den första jag känner till - lyckats lägga YouTube-filmen bredvid texten. Ett align="right" var det som behövdes. Jag ska försöka att inte glömma det.
---
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha johnny | gås sport.

Men du.
Jag har upptäckt att man kan ta bort möjligheten att embedda sina filmer.
Finns på längst ner på Edit-delen.
Tyvärr funkar det inte att först embedda den på sin egna sida och sedan gå in och ta bort möjligheten ;-)

Anonym sa...

anne-maj: Riktigt tufft.

jos: Varför skulle man vilja göra det egentligen?