måndag, oktober 09, 2006

Sjukhuskläder

En ritad bild på en sjukhusrock.Av nån anledning skrotar jag runt i en slags sjukhusrock/beklädnad. Den är rätt nytvättad - jag trodde det var ett örngott jag tvättade, men det var den här. Jag måste ha köpt den på nåt överskottslager för hundra år sedan.

Rätt skönt faktiskt. Jag känner sig härligt ansvarslös på nåt vis. Dessutom är jag så fräck att jag inte har den på mig som på bilden, utan jag har öppningen framåt. Eftersom det bara är tre snörningar blir det rätt glest, jag kan inte gå ut på balkongen eller nåt.

---
Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man rösta på din modeblogg nånstans? Jag vill det.

Anonym sa...

Vilket sammanträffande! Kanske detta är en post för dig ha ha

Anonym sa...

anna: Kanske på tidningen Slitz's (eller Café's) 69 osexigaste.

ep: Jag läste det hos dig (du finns i min Google Reader). Fan vilken uppsjö av sånt det finns.

Martin Klasch sa...

hahaha

Anonym sa...

Det är synd att du inte fotar "dagens outfit". Fast det kanske man inte kan som kille...?

Bilden jag får bakom ögonlocken får duga i brist på foto :)

Anonym sa...

magda: Du VILL inte se, jag lovar. By the way - din marginal har rasat nedanför stället du skriver på (i alla fall i explorer). Testa att göra skrivstället lite smalare (eller också är bilderna för breda).

Anonym sa...

Haha sexigt ;)

Anonym sa...

Sara: Tack :-)