torsdag, november 30, 2006

Any Video Converter

Kollar man runt i min blogg märker man snart att jag alltid är så sugen på grejer som kan konvertera videos mellan olika format. Varför det är så är jag inte riktigt på det klara med själv, eftersom jag inte konverterar speciellt mycket film. Knappt inget faktiskt. Men nu är det så.



Den här är inte en online-grej, utan man laddar ner den. Det funkar också, även om jag gillar online-grejer bättre. Nå, lyssna här:
Convert nearly any video format to nearly any other video format with the aptly named Any Video Converter. (Windows only)
(
lifehacker)

Klart jag blev sugen. Klart jag laddar ner den
(sidan är överbelastad i skrivande stund).

---
Andra bloggar om: ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men när den funkar är den intressant!!
Då ska vi testa den!

Anonym sa...

jos: Man får vänta några dagar, då lugnar det sig.

Anonym sa...

anne-maj: Skulle den inte finka så har man ju alltid:
http://www.zamzar.com/
och
http://media-convert.com/konverterar/

Anonym sa...

Funkar kanon!
Snabbt, snyggt elegant!
Den behåller vi ...

Anonym sa...

jos: Men jag fick ingen riktig fason på den själv, tyvärr.