tisdag, november 21, 2006

Rosing .. igen .. som vanligt

Linda Rosing säger: Jag läste nyss i pappers-Aftonbladet, att Linda Rosing ändrar sig - för miljonte gången. Nu ska hon vika ut sig - igen. Inget fel i det, hon har väl rätt att flippra fram och tillbaks lika mycket som vi andra. Men det som verkligen är patetiskt med henne är detta med Unika Partiet (länken funkar nog inte länge till).


Linda avslöjar nu: "Jag gick bara med i Unika Partiet för att de skulle få ett känt namn". Okej .. men titta på pratbubblan här ovan: "Vi är en grupp engagerade människor" ... bla bla ... "diskriminerade människor".

Jag kan inte låta bli att undra om hon har medverkat till att lura någon stackars diskriminerad och utsatt stackare till att slänga bort sin värdefulla röst. Och förresten fattar väl vem som helst att Linda gick med för att göra sig själv ännu kändare.

En annan detalj, apropå bara, var att när jag sökte på
Linda Rosing på Google News, så hamnade jag på en Expressen-blogg. Jag visste inte att Google News räknade bloggar som nyhetskällor.
---
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man verkligen bli lurad av Linda Rosing?

Anonym sa...

stefan: Inte du och jag. Men kanske nån.