tisdag, november 21, 2006

B-bloggare

With 103 links in the last 180 days, Technorati places http://stationsvakt.blogspot.com/ in the high authority group.
That makes you a B-List Blogger!

B-List Blogger
The High Authority Group [B-List Bloggers]
(100-499 blogs linking in the last 6 months)
The third group represents a decided shift in blog age while not blogging much more frequently than the last. In keeping with the theme of the maturation of the blogosphere, it seems evident that many of these bloggers were previously in category two and have grown in authority organically over time. In other words, sheer dedication pays off over time.

Jag hittade "Kineda: Are You an A-List Bloglebrity?" hos Beta Alfa.
---
Andra bloggar om: , ,

12 kommentarer:

Anonym sa...

B är bäst, känns lagom. :-D

Anonym sa...

beta: Och lagom är bäst. .-D

Anonym sa...

C är bäst!

Anonym sa...

bert: Det tycker jag med. Men B är lagomast. :-)

Anonym sa...

D fick jag. Nåja, man ska börja från botten sägs det ju... ;)

mrdantefontana sa...

Vad säger ni om A då?
Är det lite för mycket bling -bling över en sådan bokstav.
;-)

Anonym sa...

magnus: Äsch, det finns noh många nivåer under D också.

mrdante: Ja, det är det verkligen. ;-)

mrdantefontana sa...

johnny - Oroa dig inte. Jag blev också B. För 2 månader sedan var jag dock över i gräddfilen och vände. Nu rasar PCL som en sten. Men jag är glad ändå!
:-)

frktjatlund sa...

D, som i deprimerande, blev mitt resultat. Men inte särskilt oväntat.

Anonym sa...

mrdante: Glad?! Du är ju värsta list-freaket! ;-)

frk: Äsch. Du har ju inte haft bloggen ett år ens.

mrdantefontana sa...

Johnny - Kalla mig hellre technorati-freak. För det är jag.
:-)

Anonym sa...

mrdante: Konstigt nog har jag aldrig riktigt fastnat för Technorati.