fredag, november 17, 2006

Your hole ends here



Även om det ser lustigt ut på kartan här ovan, så slutar faktiskt hålet där. Gräver jag mig ner genom vardagsrumsgolvet, källaren och sen genom jordskorpan, så hamnar jag så småningom där. Det är tufft i början, eftersom jordskorpan är typ förtiofem kilometer tjock under mitt hus. Men sen blir det lättare - jag tänker mig att jag liksom glider genom allt det varma. Efter det hackar jag mig igenom endast tio kilometer jordskorpa, för att därefter dyka upp ur plurret.

Det var
hos Mickey jag hittade jordhålaren, och om man vill ta en titt på hur jorden ser ut inuti kan man gå hit.
---
Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och jag som alltid har hört att New Zealand skulle vara Sveriges antipod.

Anonym sa...

shadow: Kanske Norges ..?