lördag, december 02, 2006

Bloggöl 1/12

Trevligt som vanligt. Flera "gamla ansikten", och några nya. Lotta och Gitta (hittar ingen blogg, men det är den vänstra på bilden) var helt nya, och Henrik och Thebe är gamla bloggbekanta som jag nu fick se "på riktigt".

Hakke tog upp ämnet porr (apropå barnporr, som kom upp), och varthän det barkar. Jag förutsåg att retrotrenden skulle fortsätta ända tillbaks till runporr, som kommer att bli det nya svarta.

~Bilderna kommer från Lottas flickr.
~Och inuti Bitis bilderbok finns en bloggservett som heter duga (ja den heter ju inte det, men den är riktigt fin).

---
Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

servitrisen ser lite lagom skrämd ut..

Anonym sa...

..och det var nog inte alls en servitris när jag tittar närmare på resten av bilderna, utan en av er som försökte rymma

Anonym sa...

schmut: Jo, folk rymde en efter en till slut. :-)

Anonym sa...

Oj! Vad synd att jag inte visste att Lotta och Gitta skulle dit - det är ju mina gamla kompisar!

Anonym sa...

Kul att få ansikten på bloggare man bara sett(!) på nätet.

Anonym sa...

paula: Trevliga typer.

PF: Eller hur, det är det.

Anonym sa...

Tack för senast!

Anonym sa...

henrik: Tack själv. Kul att ses. :-)