tisdag, februari 20, 2007

Haha!!

Jag ÄLSKAR dåliga skämt. Saken är den att jag inte ens uppfattar dem som dåliga - förrän jag berättar dem för någon. Då brukar jag få reda på att det var dåligt. Nu sökte jag efter lite lustigheter på nätet, och hittade en sida med exakt såna skämt jag gillar. Tyvärr ligger den på Passagen, så man får räkna med några pop-ups. Men det kan det vara värt.
Du är ute och går längs hamnen och får syn på en man som ligger i vattnet och ropar ”Help! Help!”. Då säger du:
-Här har vi en som talar engelska flytande!
---
Andra bloggar om:

4 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Att döma av det skämtet så är vi två! :D

Martin Klasch sa...

Med MrJ är vi tre!! Han är en sån dålig skämtare att det gör fyra!

Smarta Sara sa...

Jag begriper sällan eller aldrig skämt. de jagbegriper brukar av självutnämnda kännar betecknas som snuskiga eller bara dåliga. Och den enda vitsen jag kan är den om två tomater som skulle gå över en gata när den ena blev överkörd. Men det har blivit människa av mig ändå!

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Good. :-)

smarta sara: Hej människa. :-)