tisdag, februari 20, 2007

Katter som flyger i luften

Finns det något tråkigare djur än katten? Jag tror faktiskt inte det - det ska väl vara den vandrande pinnen då. Finns det något tråkigare än kattbloggning? Det gör det helt säkert. Till exempel är det nog tråkigare att läsa kinesiska bloggar utan att ha kinesiskt språkstöd i datorn, än att läsa om katter. Men det är klart - katter som flyger i luften (inte så läskigt som det låter) kan ju vara rätt kul att kolla på:
Fyra flickr- sidor med flygande katter.
---
Andra bloggar om:
---
via RaShOmoN

10 kommentarer:

Sara Ödmark sa...

Såg du katten som gillar spanking?

stationsvakt@gmail.com sa...

saom: NU såg jag det. Knasigt.

Anonym sa...

hm nån frågade mig för nån vecka sen vilket DJUR jag är
jag sa vandrande pinne

stationsvakt@gmail.com sa...

lovisa: Låt ingen knäcka dig. :-)

Maria sa...

Åh vi är fler som inte är så förtjusta i katter alltså... jag har känt mig ensam. Man SKA gilla katter... annars gillar man inte det fria sättet att tänka, eller vad det nu är man får skriket i ansiktet när jag säger att jag mest gilla hundar och andra djur, typ wombats!

Jag tycker helt enkelt att katter är skittråkiga, de rivs, bits, luktar illa eftersom de slickar sig hela tiden (kattmaten som de äter luktar urk... och så tvättar de sig själva med den tungan!) och så gömmer sig under soffan eller sängen stor del av livet - men det finns naturligtvis undantag! Några katter jag träffat har varit riktigt snälla och underhållande!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Råttor, däremot, är jättefina. :-)

Anonym sa...

Vad säger du? Tycker du inte att katter är roliga? Hur är det möjligt? Har någon katt skrämt dig? Äh, jag bara skämtar. Jag är kattägare. Underbara bilder på de flygande katterna! Min katt är också underbar - äter ingen burkmat, rivs aldrig, klöser bara på lek, ligger vid min sida, klättrar i träd, en mycket stor personlighet i en mycket liten kropp.

stationsvakt@gmail.com sa...

ia: Problemet är egentligen inte katterna, utan kattägarna. De ger sina älsklingar en massa egenskaper de inte har. Och så missionerar de jämt kattevangeliet.

Maria sa...

Jag gillar wombats - dom är coola!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria:Meatloaf har ju gjort en skiva som heter "Wombat out of hell", förresten.