tisdag, februari 06, 2007

Morgonpost

Eddie Meduza (1948-2002) finns representerad på YouTube, såg jag (via easydreamer). Stakka Bo och Jonas Åkerlund och allt vad MTV-regissörerna heter har mycket att lära när det kommer till hur en 7st rockvideo ska se ut.

Ännu ett exempel på hur en musikvideo kan se ut. Här återfinns den felande länk i robotutvecklingen som jag missade, när jag skrev om robotar häromdagen.
(via Martin Klasch)

Sigge kommer till Argument i Mars.

Bilder på ett krixa-skepp som skjuts itu.

Med en sån här blir man strandens kung i sommar. Eller åtminstone strandens skräddare.
(via Make:)
---
Andra bloggar om:

5 kommentarer:

Anonym sa...

7st? Är det det nya, fräna sättet att skriva schysst på nuförtiden? Jag kan banne mig inte bo på landet längre, snart kommer jag inte förstå ett ord folk utanför bibelbältet använder.

stationsvakt@gmail.com sa...

pontus: Vi kom fram till den varianten i den här posten.

Anonym sa...

"Eddie Meduza (1948-3003) finns re..."

1055 år, ingen dålig ålder det.

stationsvakt@gmail.com sa...

nsg: Hoppsan. .-) Jag ändrar.

stationsvakt@gmail.com sa...

patrik: Haha - ja han levde verkligen hårt, efter vad man har kunnat läsa sig till.