onsdag, februari 28, 2007

Årets rubrik


---
Andra bloggar om:

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så är dom, de där värmlänningarna! Fy och usch! ;-)

Maria sa...

In med karl-kräket i finkan!!! Ofredande är ofredande vem som än må agera måltavla!!! Vilket djur står näst på tur... en elefant eller!?

rigg sa...

Ja du, vad sjutton ska man ha för kommentar till detta? Detta lär hålla sig som "Årets bästa rubrik/skummaste nyhet" å ändå är det bara februari...

stationsvakt@gmail.com sa...

berka: Usch ja .. dessa avkomlingar till fröken fräken.

maria: Elefant kunde man förstå. Då skulle det kunna har rört sig om nån slags snabelmätartävling.

rigg: Jag har svårt att tänka mig något som skulle kunna vara bizarrare än detta.

Anonym sa...

Den här historien har gjort några vändor på nätet nu. Sex med en död hund...

stationsvakt@gmail.com sa...

Anonymous: Galet! Jag tror att jag bloggade om det jag med.

Anonym sa...

Den här anförda repliken är rätt svårslagen i sin brutala komik:

"Hans kött var segt, säger Armin, som fortfarande är upprörd över att Bernd-Jürgen B. bluffade om sin ålder."

(Aftonbladet, december 2002, i en av de första artiklarna om kannibal-Armin Meiwes)

stationsvakt@gmail.com sa...

Anonym: Ja den snubben visste verkligen var han hade sina prioriteringar.

Anonym sa...

Johnny: Erst kommt das fressen, dann kommt die Moral

_och visst, det var jag som kom ihåg armin, som du kankse gissade. Råkade bli snett nånstans med bloggscriptet där.

stationsvakt@gmail.com sa...

magnus: Trodde det. Men det går ju inte att vara säker.

Martin Klasch sa...

Nog för att jag är väldigt förtjust i hundar men...
Synd att det inte var en ilsken och ettrig liten rackare för det det hade ju sett rätt kul ut om han hade nappat på masken. Ouch!

wv: ylhuv

;D

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Den kanske var vegetarian?