tisdag, februari 13, 2007

Tjuvlyssning

Tjuvlyssnat är ju som alla vet mäkta populär. Man förstår varför - folk säger så roliga saker. För min egen del blir det inte särskilt mycket tjuvlyssnande på stan, eftersom jag är inne i en grov ljudbokslyssnarperiod. Just nu läser jag Jenna Jamesons bok. Den är faktiskt ganska dålig, men jag har inget annat för tillfället.

Istället gillar jag att tjuvlyssna på olika forum. Jag brukar aldrig delta i några snack, utan nöjer mig med att njuta av folks fyndighet. På Flashback-forumet "Medier och journalistik > Skvaller" pratas det en del om Linda Rosing, och om hennes karriär. Det här replikskiftet var rätt roligt:

- Kommer inte ihåg var jag läste det, men den hade tydligen varit en mindre hit i Finland.

- Dom måste ha fått för sig att hon var en i Lordi som gjort solokarriär.
---
Andra bloggar om: ,
---
Att älska som en porrstjärna : en sedelärande berättelse
ISBN 9185453021

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Umgås med mig en vecka så kommer du ha fullt av roliga citat. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Anonym sa...

Hahaha!! Den gillade jag!

stationsvakt@gmail.com sa...

b b: Säkert! 7st Simsvideo du gjorde förresten.

carra: Eller hur. Elak i och för sig.