lördag, mars 31, 2007

Scener ur ett Skogåsskap

Orkas över sju minuters film med? Tja, om man är jätteintresserad av det hyperintressanta liv jag lever, eller av den hyperintressanta förorten Skogås, så kanske. Och p.g.a. längden kan det vara på sin plats att starta den, sedan pausa en stund och starta igen, så den hinner laddas.

Scener ur ett Skogåsskap

Hålet (eller gropen), som jag snackar om, finns på film här. Firman som bygger en lokal i filmen verkar vara den här).
---
Andra bloggar om: , ,

13 kommentarer:

C sa...

Storvretsvägen tror jag vägen du pratar om i filmen heter. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

c: Åhå! Tack så mycket. :-)

Anonym sa...

Det är lördag, det är kväll, jag sitter i London och har precis suttit och kollat på dina filmer. Oväntat faktiskt. På något märkligt sätt fann jag dem ytterst roande och kunde inte sluta titta. Kan du förklara varför jag tycker info om sågspån och skördeglädje är intressant?

Anonym sa...

Ps. Vill du dessutom förklara början av filmerna för mig. Den fina, o-otäcka (hur gör man med ett sånt ord, tar bort o-et funkar inte ju) svenska vardagen i filmerna, men i början är något så otäckt som en man som hänger sig. Varför dessa extrema kontraster?

stationsvakt@gmail.com sa...

sofia:
Sågspån och skördeglädje: För att det är somriga ord.

Introna till filmerna. Vetefan varför jag har det sådär, men det skulle kännas avbrutet om jag slutade.

Anonym sa...

Alltid lika underhållande och se dinna klipp, även jag undrar varför, men det är nog att jag är så nyfiken :)

Gillar det du gjorde med sluttexten, har själv gått i samma tankar ett tag :)

stationsvakt@gmail.com sa...

nsg: Tack. Det är verkligen kul att filma. Synd bara att man inte har ett roligare program att redigera i, även om Movie Maker är bra.

Anonym sa...

det är trivsamt att titta på dig när man är trött & inte orkar så mycket annat, man slipper gå hänger bara på liksom

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

brillorna jag hade innan linserna var exakta kopior av liv ullmans i scener ur...
snygga men skönare med linser

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
stationsvakt@gmail.com sa...

lovisa: Även såna blir moderna då och då, faktiskt.