torsdag, juni 14, 2007

Blogger Video Uploader - nix

Blogger Buzz berättar att:
Today we released something for Blogger that we've long wanted to do - an experimental version of the site where the early adopters among you can try out new features before they're ready for full release. We're calling it Blogger in draft because the features are almost ready for publishing, but not quite.

The first feature available on Draft is
Video Upload, accessible via a new button in the Post Editor. Check it out!
Okej, jag checkar väl out Video Uploadern .... NIX! Som vanligt när det kommer till Google-saker verkar man vara tvungen att slå över till den ickesvenska versionen, åtminstone ett tag framöver.

En annan skum grej jag just upptäckte är att mina Google-annonser är borta. Om det är jag som har allmänna datorproblem, och att dessa saker i så fall hör ihop vet jag inte.
---
Andra bloggar om: , , ,
---
Update: Nu funkar annonserna. En omstart av datorn var vad som krävdes, tydligen.
---
Update 2: Att jag inte kunde använda Video Uploadern berodde på att jag aldrig tar mig tid att läsa. Detta gäller:
"To try out Blogger in draft, just go to http://draft.blogger.com/ and log in. If you want to stop using it and go back to “normal” Blogger, simply log in to http://www.blogger.com/ instead. Your blogs and posts are the same regardless of whether you use Blogger in draft or regular Blogger. The only difference is what you see in the interface."

4 kommentarer:

Plastfarfar sa...

I skrivande stund, 11:46, ser jag två annonser.

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Hos mig?

Nihonshu sa...

Jag ser också två annonsen precis till höger hos dig. Ja inte när jag kommenterar - men precis innan.

stationsvakt@gmail.com sa...

nihonshu: Det var som fan. Här är de spårlöst borta. Kanske ska cleara cookisar och sånt. tack.