söndag, juni 03, 2007

Innan jag kilar ut

Det verkar vara fint väder ute. Jag sov skitlänge, och har inte upptäckt det förrns nu. Så istället för att vara duktig och hitta saker själv att blogga om, snor jag några från Geisha asobi rakt av.



Skapa snoriga sounds hos apoteket Orkestern.


Själva stjärtdelen på en C eller S-Sträng behöver ju inte vara dold mellan kullarna. Varför inte blomstra till det istället - framhäva istället för att dölja. Det är dagens modetips.


Reconnecta med mamma. Hon skulle bli så glad.

That's it. Nu går jag ut.
---
Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

stella sweden sa...

Lika bra och lägga en länk till hit i min blogg (om det är ok?).
Orkar inte hålla på att Googla varje dag.
:)

stationsvakt@gmail.com sa...

sp: Jag är smickrad. Men kör du inte med flödesläsare? Som Google reader eller liknande.

rigg sa...

bilden i mitten... är det någon som har satt sig i ett buskage och knipit?

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Antagligen - eller så har hennes rumpa insett att grönsaker är nyttiga, och börjat äta.