söndag, augusti 26, 2007

En märklig blandning som funkar

Andra bloggar om: , , ,
---
Låtarna ser lite konstiga ut på bilden. Flera av dem fick jag ärva av en kompis som tömde sin dator, och jag har inte orkat rätta till namnen på låtarna.

musikVisa mig din boksamling, och jag ska säga dig vem du är. Visa mig din skivsamling, och jag ska säga dig vem du är. Ja, ni fattar. Det där med att stoppa musik i mp3-spelaren är att särskilt kapitel för mig. Det blir alltid så jäkla konstigt. Jag fyllde spelaren. Sedan tog jag bussen till Farsta. Teknikmagasinet var stängt, så det blev på ONOFF jag köpte ett par budgetlurar. Sedan gick jag hem; Farsta-Skogås - tar väl runt femtio minuter. Blandningen funkade. Men jag tror ingen .. ingen! skulle kunna säga mig vem jag är genom att studera låtvalet. Inte ens jag själv.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Att inte kunna beskriva en person är ju också en beskrivning ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

mickey: Rätt.

rigg sa...

pyttipanna-lyssnare?

stationsvakt@gmail.com sa...

rigg: Nånting ditåt. :-)

Anonym sa...

Men hallå! Det där är ju musik som till långt mer än 50 procent är hämtad ur den låtskatt som döljer sig i min dator. Hur f-n gick det till - och vilka guldkorn skulle vi kunna gräva upp hos varandra?

Kan inte du skicka ett mejl till mig på smygpost (at) gmail.com. Jag har ett förslag!

stationsvakt@gmail.com sa...

smyg: Okej.