tisdag, augusti 28, 2007

Några länkar

Andra bloggar om: ,
---
Tänkte att jag skulle slänga upp några bra grejor som kom fram när jag tröskade igenom min Google Reader. Efter tre länkar började datorn brumma och sen frös alla sidor till. Det är min jobbdator det.

Tarotkort från ett koncentrationsläger.

Saker som hör filmen till.

Ett spel - paintball - som enligt beskrivningen ska vara lite som Linerider, att man ritar själv, liksom. Tyvärr klarar inte jobbdatorn av den sidan. Men det lät kul.

Kan inte hänvisa till sidorna jag hittade länkarna på - de försvann i frysningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Akta dig så att du inte har en björn i datorn, du får ringa en lokal jägare eller försöka locka ut den med blåbär.

För övrigt, spelat var lite beroendeframkallande, men lite för lätt, men det kanske blir svårare om man spelar längre.

stationsvakt@gmail.com sa...

nsg: Funkade på hemmadatorn. Jorå, ganska beroendeframkallande. Blev bara lite svårare - men inte svårt.