fredag, augusti 31, 2007

Näru, den stilen väljer jag icke

Andra bloggar om: , ,
---
Minns ni hur det var i skolan? Jag minns lite. Jag minns rollen jag ofelbart föll in i, hur gärna jag än ville byta. Hur rollen var? Tja .. som min blogg kanske. Jag minns att jag alltid kände att jag hade "vuxit" under sommarloven, "utvecklats." Och ...

... när jag kom tillbaks till plugget skulle jag ha en ny stil. Ny och bättre. Inte samma gamla roll. Men som jag sade - man har tydligen den stil man har. Annars, om man nu kunde välja, så finns det ju en del stilar att välja på. Här är en stil jag inte skulle välja.

11 kommentarer:

Maria sa...

Vaddårå!?
Vill du inte vara lika manlig, sofistikerad, vuxen och verbal med en helgjuten självbild...?

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Nä. Hälften kunde va nog.

Nihonshu sa...

Haha, vilken kung.

Anonym sa...

Man är den man är.

stationsvakt@gmail.com sa...

Nihon: Eller hur. Men kung av vad? Det är svårt att räkna ut.

Ullah: Ja, typ. :-)

Anonym sa...

Jag har glömt hans namn men han bara larvar sig här ju. Jag såg serien och han var inte alls lika bäng som han framställer sig här. Han var riktigt söt faktiskt! :)

Nihonshu sa...

Kung Zoltan den Talförde av Gangstanien

stationsvakt@gmail.com sa...

KaK/Nihon: Tror han kallade sig Sean Banan, eller nåt.

Nihonshu sa...

Han är helt fantastisk egentligen - som en kombination av en gangstakille och en jättefnissig dagisunge :-)

Anonym sa...

"Jag trodde inte att Dan Bäckman fanns i verkligheten, men han heter ju tydligen Alex Schulman i stället."

-klockren kommentar från Aftonbladets internetforum om tidningens stjärnbloggare Alexander ("Att vara Alex Schulman" - och borde inte den spalten heta "Andra sidan Alex" istället, efter Unni Drouuges dokuroman?)



"Att vara Alex Schulman"

stationsvakt@gmail.com sa...

nohon: En man för alla tider.

magnus: Hålller det där Schulman-joxet på fortfrande. Trodde det var tillfälligt, typ star wars kid och peter pan-snubben.