tisdag, augusti 14, 2007

Skratta åt sånt som inte är kul

Andra bloggar om: , , ,
---
Efter sju dubbla espresso fick 17-åriga Jasmine Willis kropp nog. (SvD)

Hemligheten är att fördela koffeinintaget över en hel dag. Jag dricker jävligt mycket kaffe och har ännu inte hamnat på sjukhus .... ÄNNU, alltså.

Å andra sidan skrattade och grät Jasmine om vartannat, vilket möjligen kan tyda på att man blir lite knäpp av kaffe, och skrattar åt saker som inte är kul. Möjligen har mitt stora intag en sån effekt på mig. Att jag inte skrattar åt den här notisen..



Men åt den här..



.. Skulle ju kunna tyda på det.

2 kommentarer:

Ozjeppe sa...

Max 3 koppar om dan för mig själv. Och fejktexten var ju skitkul! Fjölröven- genialt, helt min humornivå!

stationsvakt@gmail.com sa...

ozjeppe: Åh, tack! :-)