lördag, augusti 25, 2007

Tur att jag inte gick dit

Andra bloggar om: , , , ,
---
Vilken tur att jag inte gick till premiäröppningen. Jag var på gång att göra det. Jag hade sett att Technix sålde 2-gigabytes mp3-spelare för 99 spänn (så länge lagret räckte). Som hittat, hur ljudet än är. I värsta fall kunde man ju använda den som portabelt minne, om den skulle visa sig suga.

Nu blev det inte så. Men jag är i behov av en ny mp3-spelare. Den jag äger har ingen display. Det är riktigt, riktigt jobbigt att lyssna på ljudböcker om man inte kan hålla reda på var man är. Så nu blir det väl till att leta efter en annan variant. Kanske den här vore nåt för mig?

6 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Vi köpte Mp3 spelare till ungarna i somras när vi åkte till Ungern, vi laddade dem med lyssnarböcker och så lyckades 10 åriga tjejen radera alla böcker redan innan vi hann till Prag. Fast det var display. Min Mp3 är bra men fylld med musik, lyssnarböcker sommnar jag av

stationsvakt@gmail.com sa...

Den tatu ..: Det är det som är så skönt ju. Att man somnar.

Anonym sa...

Det är en bra spelare, har själv både Creative Zen Vision:M på 60GB och en liten Creative Stone Plus på 2 GB. Stone är jätteliten och smidig och har display.

rigg sa...

Jag var på besök i Stockholm, och en vända till IKEA i kungens kurva när MediaMarkt öppnade sin butik där. Det var på lördagen, då var det kö bakom kravallstaket och väktare som såg till att de släppte in kunder i samma tempo som det kom ut kunder från butiken. Beräknad kötid var tydligen en dryg timme. När MediaMarkt öppnade några dagar tidigare hade tydligen bilköerna nått ända ut till motorvägen.

Folk är galna, jag skulle aldrig köa så för att handla.

Anonym sa...

Det är Technistore från Högdalen (södra Stockholm) som öppnade ny butik och med nytt namn. Det gamla namnet dög inte längre. Ni som tänker handla där kolla innan på Prisjakt/minhembio och även hos ARN. De är inte rolliga att ha att göra med, absolut inte.

stationsvakt@gmail.com sa...

anna: En gig räcker gott för mig.

rigg: Samma här. Köa går helt bort.

anonym: Antecknat.