tisdag, september 18, 2007

Bilder på de avklädda soldaterna*

Andra bloggar om: , ,
---
Det är inte särskilt ofta jag har avklädda israeliska soldater upplagda i den här bloggen. Aldrig faktiskt. Men nån gång ska väl vara den första, antar jag.

Det jag tänkte på var att de alltid "svarar" varandra, israelerna och palestinerna. Skickas ett gäng raketer från Palestina och regnar ner över Israel, så brukar israelerna svara med att riva några hus. Åtminstone är det det intrycket jag har fått.

Antagligen är det värre från bägge sidorna - jag erkänner att jag inte orkar hålla mig varken uppdaterad eller särskilt insatt. Nåväl, det där om att "svara" på en attack då. Jag misstänker att palestinerna får rätt svårt att svara på detta. Kommer vi att få se några avklädda palestinskor? Tror inte det.



Föredrar man påklädda tjejsoldater kan man gå hit.

*(Den braskande rubriken är en Twingly-flirt)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej dom lär nog inte klä av sig. Men dessa bilder var fina...

stationsvakt@gmail.com sa...

pinglan: Å andra sidan kanske vi alla klär av oss för rätt betalning.

Anonym sa...

Jaså, du vågade lägga upp bilderna? Nicee där. Då ska jag länka till dig från min artikel där jag visar videona med de påklädda israeliska soldaterna. PS. De är mycket vackrare i mina filmer. :)

Må sol, kompis!

/ Jack Hansen
Text.nu

Anonym sa...

Yajks vad heta!

stationsvakt@gmail.com sa...

Jack: Jag ville för en gångs skull knäcka dig med en mer säljande rubrik. ;-D

anonym: Om du tycker det kanske du är en inverterad uniformsfetischist. :-)

Anonym sa...

Såg att du var med på www.tailsweep.com, och undra hur du gjorde för att komma med på listan som partner(s)? Skulle vara jättesnällt om du berättade för mig! (Svara gärna i min blogg!)