torsdag, oktober 04, 2007

ICA - I kiss you

Andra bloggar om: , , ,
---
Den allmänna motionstiden i riksdagen närmar sig sin slutfas, läste jag nyss på Politikerbloggen. En kul grej att sysselsätta sig med är att gå in på riksdagens sida om de senaste motionerna. Lyssna på den här sköna:
Alla människor har rätt till ett gott och värdigt liv. [..] Restaurangidkare är i dag skyldiga att tillhandahålla toaletter, och samma krav bör gälla för livsmedelsaffärer.
Haha. Jag kräver att få kissa på min lokala ICA. Tjing för frysdisken! Där kan man nog rita fina mönster i snön.

4 kommentarer:

Karin sa...

Fast det är rätt bra egentligen.

stationsvakt@gmail.com sa...

KLV: Skitbra! :-D
(skämt åsido, för de handikappade är det jättebra).

Cecilia N sa...

För alla som har haft en två-tre-åring med sig på affären är det ett underbart förslag!

Där är det omedelbar behovstillfredsställelse som gäller.

stationsvakt@gmail.com sa...

cec: Det var tolv år sedan jag hade en treåring med mig i affärn, men jag minns att det kunde vara jobbigt.