måndag, oktober 01, 2007

Världens tråkigaste dag

Andra bloggar om: , ,
---

14 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens skämt: Alex Schulman lägger ner sin Aftonbladetblogg - "vi måste skapa debatt om nätmobbningen..Bloggen har blivit ett monster och jag orkar inte ta hand om det längre",färklarade han på en välbesökt preskonferens - och toppar just nu DN-kulturen på webben (undrar om han får samm uppmärksamhget från AB.s kultursida i morgon?)

Det handlar om att sluta när man står på toppen. ;)

Magnus Carlbring sa...

tristessen är kreativitetens embryo

Anonym sa...

Här är det jävligt grått och trist också.
Men så tittar man lite på din film och genast blir man gladare.
Mera film tack! :)

Nihonshu sa...

Så Lars Norén! :-) Du gjorde iaf min dag lite mindre trist.

Anonym sa...

Du hanterar tristessen på ett konstruktivt sätt, skulle man kunna säga. Roy Andersson har fått konkurrens. :)

Anonym sa...

Jag hade inte läst dig när jag föreslog tråkOrddagen på http://smexit.se/ord.
Är det fullmånen, alliansen eller hösten månntro?

Anonym sa...

ha ha haa fan va härligt å se en film som illustrerar precis vad en annan känner och tänker just nu.

det var riktigt kul å kolla in din film, ser gärna flera!

stationsvakt@gmail.com sa...

magnus: Jag har aldrig riktigt räknat dem som bloggar på på en tidnings uppdrag som bloggare - fast jag kanske har en lite snäv uppfattning om vad en bloggare är.

embryo: Eller missfall.

novus: DU kan också göra film. Jag försöker pusha för det.

nihon: Tack. :-)

gia: Njäää ... tack i alla fall. :-)

hj: En kombination. En slags ohelig allians.

nfavm: Tack. :-)

Anonym sa...

Beskrev ganska bra hur min lediga dag sett ut. Fick inte gjort något av det jag borde, får hoppas morgondagen blir mer produktiv :)

Ditt videobloggande har förövrigt fått mig att börja lite smått. Dock är inget publicerat på bloggen än men det kommer inom kort nu.

stationsvakt@gmail.com sa...

Fredrik: Skitbra. Alldeles för få videobloggar. Det finns ingen "konkurrens" - det är därför jag nästan alltid får bra respons fast det inte alltid är bra.

Anonym sa...

*haha* Underbar film om en trist dag.

Känner så väl igen det. Urtistheten.

stationsvakt@gmail.com sa...

helene: Tack. Jo, jag hade verkligen urtrist. men nu är den dagen förpassad i soptunnan.

Martin Klasch sa...

Hu vilket klago du var i måndags! Tänk han som satt en hel julhelg fast i en hiss; han måste haft tråkigt. Filmen var finemang men jag var rädd att du skulle svepa ner med kameran och visa att du bara hade skjortan på. Det var obehagligt ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Jag hade ju Y-frontingarna på mig. :-)