fredag, november 02, 2007

Hur ser de ut, egentligen?

Andra bloggar om: ,
---
Jag tror det var i morgonens Metro, eller om det var i nån av de andra tidningarna, som jag såg den här bilden.


Foto: Anders Widlund

Det är en pressbild från en dansföreställning av Koreografen Dorte Olesen: Boy&Boy - en studie i manlighet. Jag vet inget om dans, och i synnerhet inget om modern dans, men det var så det stod. Nå.

Det jag funderade på var: Hur tusan ser de ut, egentligen? De ser ju nästan photoshoppade ut. Jag vet inte om jag skulle kunna se ut så där bakifrån - och inte lär jag ta reda på det heller.

3 kommentarer:

Nihonshu sa...

Jag tror inte att de där slapprövarna och klena ryggarna tillhör några dansare. Är det något balettdansare har är det vältränade kroppar.

stationsvakt@gmail.com sa...

Nihon: Eller hur! Störande bild på nåt vis.

Anonym sa...

jag gillar din rumpa