söndag, december 30, 2007

Bokstavsbudkaveln: T

Jag har tydligen fått bokstaven T i mitt knä. Det handlar om en slags Vilken artist man gillar-budkavle, som från början kommer från Mymlan, och som hamnade hos mig via Emma.

Hmm ... T. Naturligtvis - Totte Wallin!

Skojaaaa!

Det är fan svårt. Egentligen borde det ju vara lätt, efter som jag kunde ta nån popgrupp som har The i namnet, men det vore fusk. Jamen nu kom jag på det: "The The". De lyssnade jag på en gång i tiden, och gillade. Så här lät det:



Nu lämnar jag med varm hand över budkaveln till Ullah. Du får bokstaven Y.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

22 kommentarer:

Anonym sa...

Men tack! Fast jag tänker ta T först!

(U då, förresten? Tar den med då.)

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Fil fri to tejk änni bokstav du vill.

Anonym sa...

Tack. Trots tips från både dig och Salt lyckas jag ändå inte klistra in någon video. Suck.

Anonym sa...

Mäh! Det ska ju vara i alfabetisk ordning. Då kan du ju inte ge Ulla Y eller valfri bokstav. Kan du alfabetet? :P

Och förresten är Totte Wallin sorterad under W, inte T. Och alla bandnamn med ett "the" (utom just "The The") sorterar under det ord som kommer efter "the" eftersom "the" inte räknas.

*renlärig*

david santos sa...

I wish you a good end of 2007 and a good year of 2008.

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Jag tror att du har en slags närhetsfobi gentemot koder och sånt. Då måste slappna av och embrejsa själva prylen. Ta den till dig. Var inte rädd - jag kan koda (säg det till dig själv).

stationsvakt@gmail.com sa...

david: same to you.

joshua: Åh, du får mig att skämmas och känna mig dum. Är det den känslan jag ska bära med mig in i 2008?

Anonym sa...

Äh, du hinner nog skriva något klokt innan årsskiftet så att du kan gå in i det nya året med huvudet högt. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

Joshua: Tack.

opassande.se sa...

Wow, Infected är faktiskt ett av mina favorit-vinylalbum...

Anonym sa...

Jag har sagt det, men det hjälper inte. HUR SJUTTON SKALL JAG KOPIERA EN YNKA VIDEO? HJÄLP!

stationsvakt@gmail.com sa...

opassande: Omslaget är snyggt också.

Ullah: Jag vet ju egentligen inget om blogsome. Kolla upp saken här kanske:

http://blogsome-forum.blogsome.com/viewtopic.php?t=2226

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Jag menar HÄR .

Nihonshu sa...

"the the" lyssnade jag oxå på en gång i tiden. har tre cd nånstans :-)

Anonym sa...

Jo, tack, jag hittade det men det hjälper mig inte, tyvärr.

Anonym sa...

Johnny: Du är knasig. Lyssnar du precis på allt jag lyssnade på...

Kanske inte Scraping Foetus from the Wheel som jag tror att "The The" hämtat en del ifrån...

Scraping Foetus är mycket hårdare men album som "Hole" är ju enormt spännande...
http://www.youtube.com/watch?v=QDre17rNvV0

stationsvakt@gmail.com sa...

nihon: Fortfarande rätt bra. Fast nu tyckte jag de lät lite pretentiösa. :-)

Ullah: Du får söka hjälp hos dina GULD-kollegor.

Bengt: Jag skulle nog ha gillat Foetus när det begav sig.

Anonym sa...

Har redan gjort det. Förlåt att jag tjatat på dig!

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Ingen fara. Jag vet hur frustrerande det är när man kör fast.

Anonym sa...

Wohaa!!!

Bästa valet av grupp hittills! Jävlar vad glad jag blev nu!

deeped sa...

Bra val. Matt Johnson, som senast man hörde av honom bodde i Göteborg, har gjort åtminstone två riktigt bra skivor.

stationsvakt@gmail.com sa...

mymlan: DEt är inte ofta man tänker på the the - men nån gång ibland dyker tanken bara upp.

depp: Shit, har han blivit göteborgare. galet. :-D