tisdag, december 11, 2007

I juleskrud

Jag ser att bloggfolk har börjat skruda om till tomteluva. Både Karin Långström Vinges blogg och blondie60:s "Nu eller aldrig .." har fått sig en makeover, och säkert fler än dem. Det är inte utan att man blir lite sugen själv. Men min blogg är ju redan röd och vit, och därför rätt julig för jämnan.

Men visst behöver man kölhala sin template nån gång ibland. Om inte annat för att man inte ska tröttna på dess uppsyn själv. En ganska läcker sak - som tyvärr är en Wordpress-sak - återfinns på till exempel Bloggtidningen. Det är att kommetarerna ligger åt sidan från texten. Det är rätt läckert, tycker jag, men funkar säkert inte till Blogger.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Plastfarfar sa...

Blogger har inte den funktionaliteten. Men det finns en workaround här, en bit ner på sidan. Som han skriver: Var noga med att backa upp det nuvarande templatet först.

Var gör du sen av reklamen din, förresten? ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Nja .. jag klarar mig nog utan den där centen om dan. :-)

Karin sa...

Rubriken passade ju precis till en präst också! :)

stationsvakt@gmail.com sa...

~klv~: De me. :-)