måndag, december 17, 2007

Introt till Bender's Big Score

Om en stund blir jag utkörd av byggjobbare. De ska byta fönster i lägenheten. Så istället för att sitta hemma - i kalsingar och morgonrock framför datorn hela dagen - ska jag ge mig ut på stan. Ska kolla efter julklappar.

Inget bloggande alltså. Men för att bloggen ändå ska ha något att äta under tiden jag är borta matar jag den med ett filmklipp. Det är introt till Futurama-filmen "Bender's Big Score".


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är snäll mot din blogg, du.

stationsvakt@gmail.com sa...

llah: Man måste det, annars dör den.

Anonym sa...

jag tycke futurama filmen sög, säkert en smak sak, tyckte inte heller för övrig att the simpson movie va lika bra som ja hade förväntat mig..:P

stationsvakt@gmail.com sa...

miranda: Jag tyckte inte att den sög - men den var alldeles för lång. Hade de komprimerat ihop den till vanlig avsnitts-tid hade den säkert varit jäkligt bra.