onsdag, december 12, 2007

Toalettreklamen var värre

Det spekuleras, står det att läsa, om att Beckhams kallingar är fyllda med annat än snopp och pung. Usama bin Ladin är ett förslag, en hamster ett annat. Daily Mail är en av dem som spekulerarar, och i bloggvärlden går diskussionen varm. Tendensen tycks vara att kvinnor tycker han är majsig, medan män anser hans reklam vara lätt osmaklig. Nåja, man kan tycka vad man vill, och inte är den ju särskilt osmaklig om man jämför med hans reklam för egyptiska toaletter häromåret.


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad betyder "majsig"?

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Mysig.

Ozjeppe sa...

Hur orkar alla moralkritiker oja sig över denna kampanj?? Se det som jämlikhets-utjämning istället, ju!

stationsvakt@gmail.com sa...

Oz: Med den där bullen framför ögonen är ordet "utjämning" inte det man kommer att tänka på. :-D

Anonym sa...

Är det verkligen Beckham på den undre bilden? Har alltid trott att det är en stilstudie av Janne Boklöv

stationsvakt@gmail.com sa...

Geezer: Det är en konstnärlig bild, där Beckham låter sin inre Boklöv lysa igenom.

Anonym sa...

Eller så låter Boklöv sin yttre Beckham träda fram.

Anonym sa...

Jag måste vara skadad. Jag läste om bilden och förväntade mig något dramatiskt. Och vad är det? Jo, en bild på en snygg och vältrimmad kille med vanliga push-up-filsingar. Antingen är jag lyckligt lottad som tycker att bilden ser fullt normal ut, eller så är resten av världen alldeles för insnöad på prinskorvar...

Och det säger jag, som normalt tycker att Beckham är extremt överhajpad och ganska tråkig. Det säger väl något? Om inte så ska jag fanimej bli underklädesmodell själv så ska ni få se på utfyllnad! :)

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Kan vara. :-)

Andreas: "Vanliga" push-up-kalsingar? Jag känner då ingen som använder såna .... eller..?

Lisa sa...

Dagens första riktiga garv! Som vanligt hos stationsvakt!

stationsvakt@gmail.com sa...

Lisa: :-)