onsdag, december 12, 2007

Ansiktsbyte

Al Gore har varit i Riksdagen och talat. Jag har försökt att hitta filmfilen därifrån, men jag har inte lyckats. Den kanske inte har dykt upp ännu? Men när den gör det hamnar den säkert här.

När jag inte hittade videon började jag läsa SvD:s artikel istället, och till den finns en bild. Jag fick för mig att leka Photoshop med MS Paint, och se - Gores ansikte, ditsatt på Reinfeldts, ser mycket äldre ut. Konstigt, hur kan det komma sig?
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,
---
Ap-Dejt: På MS-Paint-begäran från Fredrik A - Fredriks ansikte på Gores. Han ser varken äldre eller yngre ut. Bara konstig.


---
Ap-Dejt 2: Fredrik gjorde en mash-up på de två bilderna. Nu är det verkligen två helt okända människor som går där.

5 kommentarer:

Fredrik Adolvsson sa...

Du borde tvärtomma också - hur ser Reinfeldt ut på Gores kropp?

Hmm, jag kanske borde formulera om frågan...

stationsvakt@gmail.com sa...

FA: gjort.

Anonym sa...

haha såg roligt ut, men reinfeldt är väl mkt yngre än gore,fredrik e typ 45 eller nåt:P en av yngsta statsministrar vi haft..

Fredrik Adolvsson sa...

Lysande och, i fall nummer två som du säger, mest bara konstig.

Här är en snabb (den hamnade någon pixel snett, störigt) mashup. Bara för att jag var nyfiken. Fascinerande.

stationsvakt@gmail.com sa...

miranda: Ja det skiljer visst några år.

fa: hehe - de två har drabbats av skenande växthuseffekt.