torsdag, januari 17, 2008

Drömersättning?

Inatt hände det igen, det som har hänt förut - att jag somnade med en ljudbok i örat. Jag måste ha somnat vid tolvbläcket. Det blir sex timmars malande rakt in i skallen. Inte undra på att jag känner mig ganska mosig just nu.



Till på köpet är det ganska hårt och dramatiskt språk i boken. Man kan fråga sig detta: Ersatte lyssnandet drömmandet? På något vis borde det ha gjort det, åtminstone delvis. Och om det var så - var det bra eller dåligt? Jag gissar dåligt.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Enannan sa...

Vilken intressant teori, att boken skulle ersätta drömmen. Om man då tillhör skaran "mardrömmare" borde ju det enkelt kunna botas med en lättsam feel-good bok.

Jag tror du har något här!

stationsvakt@gmail.com sa...

Enannan: Jag drömde inget - som jag minns - den natten. Natten därpå, däremot, drömde jag jättebra.