söndag, februari 03, 2008

Skönhetslyft

Den här bilden hittade jag inne på argumentum ad ignorantiam. Jag vet inte om den är på riktigt eller om den är photoshoppad, men såna smala människor existerar ju faktiskt.

En riktigt, riktigt smal tjej.

Jag kommer att tänka på såna där historier man hör om, där någon till exempel ser sitt barn hamna under en tung bil, eller nåt i den stilen, och fast det egentligen inte ska gå får de övermänskliga krafter och lyfter bilen.

Sedan, när ungen lyckeligen är framdragen, så märker lyftaren att musklerna är helt sabbade, och att de har tagit i så att de sprack, bokstavligen. Om sånt är en myt vet jag inte, men jag ser framför mig en situation där den här modellen hamnar i ett sånt läge. Snacka om att hon skulle rasa i bitar.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: