torsdag, mars 20, 2008

Gissa!

Jag har varit elak mot en musikvideo. Jag har klippt bort musikerna men behållit storyn. Jag gjort den svartvit och speedat upp tempot. Sist men inte minst har jag tagit bort musiken, och ersatt den med nån random låt ur min hårddisk. Ditt jobb blir att gissa vad originalet var för en låt. Lyckas du är du en ytterst duktig och kompetent människa.



Ap-dejt: Rätt svar kom från "Opassande" . En länk till det rätta svaret finns i min svarskommentar till henne.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

opassande.se sa...

I don't like raggae, oh no, I love it *sitter och småsjunger*

stationsvakt@gmail.com sa...

Opassande: Du e fan grym!

HÄR ÄR LÅTEN

opassande.se sa...

Wohoo! Det är inte varje dag man är både grym och kompetent! :D

stationsvakt@gmail.com sa...

Opassande: Jag brukar ju läsa din blogg, och jag tycker nog att du är det för det mesta.

Mary X Jensen sa...

Detta är baske mig en av mina riktiga favoritbloggar, du är så cool Johnny.

Fattar inte hur du får ihop det hela med så få ord. Skickligt.

stationsvakt@gmail.com sa...

mary: Det var snällt sagt! :-)