fredag, mars 14, 2008

Grisen i säcken

Någonstans bland mina feeds hittade jag något om sexdockor. Jag borde länka dit, men jag har glömt adressen nu. Det handlade om sexdockor som säljs med hjälp av kända ansikten, till exempel dockan Britney Spears och såna. Fast de får ju inte heta de riktiga namnen, så i sann porr-anda döps de till liknande namn, gärna lite putslustigt sådär: JLO bli JHO.

Nå, så är det med den saken. Men det jag tyckte var intressant var hur dockan såg ut på förpackningen - och hur den sen såg ut i uppblåst skick. Jag kan väl säga att det var en viss skillnad. Jag gjorde en mouseover. Bilden du får fram är inte nsfw, åtminstone tror jag inte det.



---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan en deformerad badboll vara NSFW?

stationsvakt@gmail.com sa...

ss: För vissa KAN det säkert vara å. Fast när jag tänker efter så va första bilden nog MER nsfw - om den nu är det.

Anonym sa...

hahaha, bilden på förpackningen var betydligt snyggare (och sexigare), men jag förmodar att det är så här det blir med nyckelretning - vissa detaljer renodlas för att fågelungen/killen/mamman ska reagera instinktivt. Resten av kroppen kan man strunta i...

Visste du att det finns lösfittor i gummi som kan runkas förresten? :D

stationsvakt@gmail.com sa...

magnus: Nä, jag har lite klena erfarenheter på det området. :-)

Anonym sa...

Johnny: jag hörde om dem först när de fördömdes av påven. ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

magnus: Och jag från dig.