torsdag, mars 06, 2008

Hypnosmannen

Utmaningar, ibland kommer de i parti och minut. Jag brukar ställa upp på'rom, i alla fall ibland. Ibland tackar jag nej. Och ibland är jag inte ens tillfrågad. Men just den här var ganska kul tycker jag - "Vilken superkraft skulle du vilja ha?" - så jag hakar på helt ofrågad.

Hypnos är den bästa superkraften.Hypnos! Naturligtvis är äkta hypnos den bästa superkraften. Inget dinglande med nån pendel eller så, och inget långvarigt blablabla. Det ska vara på Mandrake-vis, typ: "Mandrake gör en hypnotiskt gest", och så händer det.

Och naturligtvis ska jag inte ens behöva titta på folk när jag gör det, utan det ska funka över telefon, och till och med över webben. Ske min vilja, liksom. Det kallar jag superkraft.

---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sätt.In.Pengar.På.Johnnys.Konto.
Sätt.In.Pengar.På.Johnnys.Konto.
Sätt.In.Pengar.På.Johnnys.Konto.
Sätt.In.Pengar.På.Johnnys.Konto.
Sätt.In.Pengar.På.Johnnys.Konto.

;)

stationsvakt@gmail.com sa...

stefan: Det var ett gott försök, men det funkade inte. :-)

Anonym sa...

Du måste vara typ den glade killen som just har fått sej en snilleblixt på en bar? Full uppmärksamhet skulle man kunna trolla fram, det kanske vore något?