fredag, mars 07, 2008

Om jag får tid och inspiration

Det är när man snubblar över en sån här blogg som man blir trött på sin egen. Jag tänker på designen, och på bristen av sådan hos ens egen blogg (Varför säger jag man och ens, förresten? Jag talar ju om mig själv). Jag har haft min vita bra länge nu, och vit i grunden ska den nog förbli. Men den behöver nog ändras om och snyggas till, tycker jag, åtminstone lite grand. Om jag får tid och inspiration i helgen ska jag nog göra något åt saken

(Bloggen i fråga hittad
via)
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot din nya design.
Om det nu blir ngn...??
Lycka till!
:-) Molly Ginger hejar på.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Vi får se, det är ett ganska drygt jobb att trixa med sånt.

Anonym sa...

Nej, låt det vara som det är... annars blir det bara värre ...

(låt det stanna allt det där, mellan farmor och vår Herre...)

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Du kan har rätt.

stella sweden sa...

...om du blev inspirerad av DEN designen...så ser jag INTE fram emot din efter helgen!

Din vän sa...

Din blogg är avgjort snyggare än den där chocklaxrosa som du länkade till. Helt klart.
Stay cool.
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

hu! e det där snyggt? den bloggen skulle behöva extrem blogmakeova'

:)

stationsvakt@gmail.com sa...

stella/kultur/stefan: Om jag får tid över så ska jag kanske pyssla lite i helgen. Vi får se.