lördag, mars 01, 2008

Vet hut, ungdomar :-D

Aftonbladet: Ett par hundra tjejer dansar sig svettiga i tunna linnen, leggings eller hotpants.

Jag undrar hur sanningsenliga resultaten på såna här web-poller blir. Åtminstone jag - vad jag än egentligen tycker - kan aldrig låta bli att stofil-rösta. :-)

Musiken vibrerar på Elverkets dansgolv. Ett par hundra tjejer dansar sig svettiga i tunna linnen, leggings eller hotpants. Några har rosa bebisnappar i munnen. Runt omkring svärmar lika många killar i uppknäppta skjortor, jeans och vaxfrisyr.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 kommentarer:

Pumita sa...

Nja, resultatet får man nog ta med en nypa salt men... jag har också stofilröstat.

Vet hut, föräldrar! skulle jag säga.

stationsvakt@gmail.com sa...

pumita: De e kul att vara stofil. :-)

Anonym sa...

Utgår ifrån att du är bekant med denne herre och superhjälte:
http://www.kaptenstofil.net/stofilsallskapet.php

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Javisst, men jag är dock ingen organiserad stofil.

Anonym sa...

Jag tvekade mellan ja och nej. Ja för att det blir psykiskt påfrestande då alla är så sexiga, och nej för att man ju som groving gärna vill att allt ska vara grovt. Det blev ett nej :)

stationsvakt@gmail.com sa...

anonym: Mycket gubbigt. :-)

Anonym sa...

jag är en uuung stofil :B *rösta rösta*

nä, men allvar. hänger på nätet lite väl mycket och småglinen vet inte bättre än att slänga upp sina halvnakna stjärtar för allmän beskådan.

inte döljer de sin identitet heller. vuxen-n00bs är vad det är :)

stationsvakt@gmail.com sa...

anony: Väldigt naiva.