måndag, juni 30, 2008

Hemmafälla

Jag läser i Expressen att den där flera år gamla grejen "Rapex" nu är på tapeten igen. Jag tar en titt på dess hemsida, och läser FAQ:en.

Till ett smärtfritt liv kan man säga tjenis - om man har taggar uti sin penis.

Lagligt? Tja, det vete fan - det beror säkert på vilket land man använder den i. Men jag har funderat på det där med fällor ibland. Är hemmafällor lagliga?

Jag har ibland haft bisarra fantasier om roliga fällor man kunde konstruera och rigga upp i hemmet. Jag menar - i sitt hem har man ju bara själv att göra, liksom, och tjuvar får skylla sig själva om de skulle råka få en yxa i skallen ... liksom.

Tjuv-fälla

Ja, fantasierna har ibland varit just fantasifulla, fast sällan praktiskt genomförbara, detta pga min bristande tekniska förmåga. Det borde vara tillåtet med hemmafällor, men samtidigt borde det inte vara det.

Saken spricker på att någon kan behöva ta sig in i ens hus eller lägenhet pga ett nödläge, typ att det har skett en olycka och de bara måste använda närmsta telefon, eller till exempel att brandkåren kan behöva ta sig in av olika skäl. Men tanken är i alla fall kul.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Min fd flickvän stoppade morötter i muttan när hon inte ville ha sex, morötter är lika effektiva som Rapex, inte fan blev det något.

stationsvakt@gmail.com sa...

mickey: Jag tror dig inte. Jag tror det var du som stoppade morötter i din egen rumpa.

Anonym sa...

Jaha känner ni två varandra så bra.

Men det verkar som hullingarna är vända inåt vilket innebär att ingången går bra, lite värre dock när man skall dra sig ur.

stationsvakt@gmail.com sa...

gester; Jupp, den metoden är det. Som en fiskekrok.

Anonym sa...

Men vadå, så man får inte göra hemmafällor om man nu skulle på semester^^

Menar då hade ju killen i filmen "Ensam hemma" fått fängelse i Sverige?:D

stationsvakt@gmail.com sa...

miranda. Haha, han hade fått livstid. :-D

Anonym sa...

Ibland gjorde jag det, vi två var mycket för vegosex :P

Anonym sa...

Den där fantastiska fällan gillrad med en kyckling i Jan Lööfs "Ville" vore en grej för hemmabyggaren med egen villa (jag tror du känner till albumet...) Kan inte Martin Timell visa hur man gör? >D

stationsvakt@gmail.com sa...

mickey: Jag antar att ni hade tungt vegande skäl.

magnus: Visst känner jag till det. Jan Lööf rules.

Caroline Hainer sa...

Storleken skrämmer mig.

stationsvakt@gmail.com sa...

Caroline: Kondomens eller yxans?