måndag, juni 02, 2008

Morgonstörning


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA HA. Gudars skymning!!
TORTYR...Det skär i huvudet...
Fy sjutton...
Jag bor ju i höghus, men reagerar ungefär likadant när de sätter i gång, "tomtarna"...
M v h Molly Ginger.
PS. Ska du ha sommarmustasch?? DS.

Peace in mind sa...

Säkert samma trådgårdsfascister som kör hos oss. Vid sex är det standard att dra igång trimmern, och sen sitter fanskapen och fikar i godan ro vid tioblecket, med fulkaffe och mariekex (misstänker jag). Dagens kränkning helt klart.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Mustaschen sitter där den sitter så länge jag orkar. Rätt vad det är så får jag ett ryck och tar bort'en.

anna: Det kanske är fulkaffet som skapar beteendet?

Peace in mind sa...

Jag ska testa, nästa gång springer jag ner i nattlinnet och bjuder på en cappuccino, så ska vi se om det blir ändring.

stationsvakt@gmail.com sa...

anna: Om cappon är tillräckligt god kan de i alla fall inte väsnas medan de avnjuter den.