lördag, juni 14, 2008

Och ändå hade ju fredagen den trettonde passerat med god marginal

Varför, inatt, valde mp3-spelaren och sprayflaskan med ajax att komma i närkontakt med varandra? Statistiskt sett borde chansen ha varit liten för just tryckknappen på spelaren att hamna just i vägen för munstycket på en sprayflaska som hade hamnat på sniskan på ett bord i hallen. Normalt sett ligger varken spray eller spelare där. Nå, nu är jag utan mp3-spelare (eller jag har ju en, men den är fylld med ajax).
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

De kanske blev inspirerade av filmen nedan, den där från tjugotalet.

Anonym sa...

*S* Du kan kanske blåsa musikbubblor??
Ser framför mig hur blå, väldoftande bubblor långsamt sprider sig i rummet för att brisera med en melodislinga vid kontakt med omgivningen. Vem vet? Du vinner kanske nåt stort kompositörpris??

Peace in mind sa...

Men stackars...Själv sitter jag och tankar över lite ny musik. Resa bort=ny musik i lurarna.

Peace in mind sa...

Oh my, kollade bilden en gång till, och kände att ullah har rätt. Att en ajaxflaska och en mp3 kan ha sex med varandra var nytt för mig...

Anonym sa...

Anna: för mig med.

stationsvakt@gmail.com sa...

Ullah: Bergis. Straffet för att jag snuskbloggade.

g: Jag gjorde motsatsen - försökte suga ut skiten. Smakade fan.

anna: Jävla porrprylar. jag köpte en ny idag. Den ska inte få smaka på ajax i alla fall.