torsdag, juli 31, 2008

Det ser ju så jäkla knasigt ut

Polisen hade en teori om att skottlossningen mot Aladdin, där en fest med anknytning till pridefestivalen pågick, handlade om ett bråk där medlemmar från Bandidos var inblandade, att de inte blev insläppta.

Jag fick för mig att jag skulle skriva något om saken. Men jag tvekade; det vete fan om man vågar göra sig löjlig över dem. För säkerhets skull lät jag bli, men medan jag tvekade satt jag och bildsökte på ordet "bikers", och hittade den här bilden.



Jag vet, den är bara löjlig. Jag vet, det är världens simplaste gif-bild. Men vafan - det ser ju så jäkla knasigt ut, och jag kan inte låta bli att skratta när jag tittar på'n.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

9 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Hahahahahahahahahahahahahaha!!! Tack för den!! :D

Anonym sa...

...och jag associerar omedelbart till inte bara en, utan två gamla Queen-låtar!

Pseudonaja sa...

Videon till den ena av Queen-låtarna hade med ett stort antal nakna tjejer som cyklade.
När man hade filmat klart skulle cyklarna lämnas tillbaka till sportaffären. Det blev nobben för sadlarna var inte rena...

Sann historia. Jag lovar!

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: Jag gick från snablar till sadlar. :-)

s-mannen: Du menar Bicycle Race och Fat bottomed girls va. Det här läste jag förresten på Wikipedia: "The original single cover featured a nude woman riding a bicycle. When many stores refused to stock the single because of the cover, the label altered the image so that the woman was wearing panties.".

pseudo: Jag tror dig. Idag är nog dock läget ett annat. Idag skulle en sån sadel kunna krängas på eBay för sitt dubbla värde.

Anonym sa...

Såklart! :-)

Anonym sa...

Jag tyckte det såg ut som en klockren stationsvaktsanimation! Men du frånsäger dig ansvaret? Hmmm... ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

suvi: Jag frånsäger mig. :-)

Anonym sa...

Gå in på http://mamselamsen.blogspot.com/2008_07_01_archive.html och skrolla ner till 14 juli

stationsvakt@gmail.com sa...

Carina: Haha! (Här är en direktlänk)