måndag, juli 21, 2008

Han liknar ...

Det verkar vara en hel del Clark Olofsson i tidningarna just nu: SvD, SvD, SSvD, Ab, DN. Antagligen är det väl bara jag som ser't, men fan - jag tycker att han, för varje gång man ser honom, blir mer och mer lik Staffan Westerberg.

Jag tycker att Clark Olofsson blir mer och mer lik staffan westerberg.

Nå, det kanske som sagt var bara är jag som tycker det. Undras, förresten, vem av dem som är farligast att möta i en mörk gränd.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

12 kommentarer:

Fred Anderson sa...

Clark är nog farligast, Staffan är snäll och inte så väldans kriminell vad jag vet och efter att ha träffat honom - och fått en plastsked med ett ansiktet ritat på - så är jag övertygad om hans ofarlighet :)

Anonym sa...

jag skulle bli räddast av Staffan.

Maria sa...

Clark är verkligen inte så hott han en gång var... om du vill hålla dig borta från Staffan så ska du INTE fika på Ritorno!

Själv möter jag gärna Staffan eftersom jag var en av de få som gillade Vilse i pannkakan... fast jag gillade de tjeckiska dockfilmerna som visades på tv'n under 70-talet också... jodå... allt som alla andra tyckte var konstigt tyckte jag var sitbra och spännande på ett sorgligt och hemskt sätt... det var väl alla moralkakor jag slukade med hull och hår antar jag... eller vemodet... det vemodet...

Maria sa...

... sitbra... jag har blivit finsktalande helt plötsligt!!!

Fred Anderson sa...

Vilse i pannkakan är "sitbra" faktiskt! :) Jag gillade överlag hans serier när jag var barn och har nog bara mått bra av dom :)

stationsvakt@gmail.com sa...

fred: Jag gillade också pannkakan. Den skeden - spar den, den.

h-sara: :-) Putt putt putt.

maria: Mina favvisar från den tiden var Lolek och Bolek. De var också sitbra.

Anonym sa...

Så där ja! Då blir det att leva på samhället igen - hur mycket har den mannen kostat redan?

Staffan - kom han loss från pannkakan? Usch då!

stationsvakt@gmail.com sa...

Gubben: Staffan är nån slags teaterman numera, efter vad jag har hört.

Anonym sa...

Jag tycker absolut att Clark ska ha en egen blogg. "Kåken from inside", hehe.
Han är väldigt smart (jo, jag har talat med folk som träffat honom...hoho, vilka bekanta jag har!), men har väl nyttjat sin begåvning skevt s a s. Synd!
Är det bara jag som gillade John Blund med Lennart Swahns röst plus tillhörande östtyska dockfilmer?!
M v h Molly Ginger, en och annan suspekt bekant... :-)

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Eller hur. Sen John Blund försvann har man ju inte kunnat sova. :-)

Anonym sa...

Åh, Staffan är en sådan trevlig och snäll man *dagens jag mötte Lassie *

stationsvakt@gmail.com sa...

Tania: Ja han verkar ju faktiskt vara snäll - åtminstone i pannkakan var han det. :-)