torsdag, juli 24, 2008

U15

U15Tyckte ni förresten att det där med bikinis till småbarn var på gränsen till ganska så sunkigt? Nå, bland kommentarerna i Elin Nordéns blogg hittade jag följande fenomen: "U15"/Junior Idol. Tänk Japan, och så tänk Lilla Melodifestivalen. Ja, vad blir det? Det här. Mer finns på YouTube, om du skulle vara intresserad (om du är det är det möjligen läge att du tar dig en funderare över dig själv.)

---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
---
Länkarna är kanske lite nsfw - men det är mer åt det sunkiga egentligen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det dära borde du märke med en NSFW-tagg ;-)

stationsvakt@gmail.com sa...

mickey: Då ska jag sätta dit en (när jag får tid). jag såg bara en minut av en film, men jag kände på mig att det var ... ja, sunkigt.

Plastfarfar sa...

NSFW-taggar gör många av oss läsare nytta. Det här var iofs ett gränsfall, men ändå. U15-länken har helt klart ett tilltal och innehåll som är rena mörkret.

Hellre tre NSFW-varningar för mycket än en för lite, om jag får råda.

Anonym sa...

Japanerna är ganska galna, men så är dom ju 128 miljoner på ett antal små öar. Vi har ju sett i Robinson hur galna vi svenskar blir med bara ett tjugotal pers.

Om man vill hänga med om det senaste som händer i Japan, föreslår jag dessa två bloggar, brukar vara sfw:

http://www.kirainet.com/english/
http://japanprobe.com/

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Så fick det bli.

anonym: Tack. Japanprobe premmar jag redan på.