måndag, oktober 06, 2008

Har svårt att släppa ihopklistrandet av bilder just nu

Om jag måste jämföra bloggande med att sitta och smälta samman bilder medelst photomerge så förlorar bloggandet. I alla fall just idag.

Om jag hade känt till det verktyget förr så hade det påverkat mitt fotograferande, jag hade tagit tätare kort. Men i alla fall - vill jag ändå få en större överblick över ett område så får jag rucka på det estetiska och göra det som går att göra. Som bilden här nedan till exempel - även om den inte är snygg så är den i alla fall ganska informativ.


(Öppnas i eget fönster)
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rom är en häftig stad...
Jag å en polare hamnade vid Collosseum (det måste man ju), men samtidigt kom Roma-fansen efter vinsten i prestige-derbyt (Lazio?).
Ingen fotbolls-fantast, men det var en läcker syn...

stationsvakt@gmail.com sa...

lasse: Synd att där inte fanns några gladiatorer där som kunde ha gjort processen kort med dem. :-D