onsdag, november 19, 2008

Brorsans trappuppgång


---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

8 kommentarer:

stella sweden sa...

Vaddå saniteeet...de ser ju ut som en snygg målning ju!

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Sanitetspåse. :-)

stella sweden sa...

Neheejda...snygg målning!

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Ja faktiskt. Jag försökte återskapa bilden igår, men kom inte ihåg hur jag hade gjort.

stella sweden sa...

Så du har gjort den själv?

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Jag vek ihop en sanitetspåse (tror det är för dambindor) från jobbets toalett till en ram, och sen skannade jag den. Sen lade jag över en bild (photoshop) och gjorde nåt med den så den fick den där inbrända effekten. Men jag minns fan inte vilka spakar jag drog i för att få effekten.

stella sweden sa...

Hahaa...VÄLDIGT kreativt!

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Tack. Fast ännu mera kreativt hade ju varit om jag gjort det på riktigt.

Kanske skulle jag ha overheadat en bild mot påsen och sen bränt in konturerna på nåt sätt. Det kunde ha blivit häftigt.