tisdag, november 25, 2008

Det verkar öka, murbyggandet

Tre grejor har jag stött på idag. Tre filmsnuttar har jag hindrats att se. BBC, MTV och HULU. Men ingen fara - jag har inte velat se dem heller. Det har bara varit länkar jag har tryckt på via min rss-läsare.




Men även om jag inte har velat se't så är ju grejen att jag borde ha kunnat. Tre helt random saker på en och samma morgon är rätt mycket ändå, och får mig att undra om inte det här murbyggandet inom nätet har ökat. Det känns som det har ökat.
---
Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 kommentarer:

Stefan Jansson sa...

Ladda hem Hotspot Shield så ska det nog fungera.

stationsvakt@gmail.com sa...

Steffe: Hotspot Shield - åhå. Är det en sån där anonymitetstjänst som gör att allt går segare?

Stefan Jansson sa...

Precis. Jag har bara testat ett par gånger, men segt blev det.

stationsvakt@gmail.com sa...

steffe: Kanske kommer bättre alternativ så småningom.