söndag, november 02, 2008

UNGLAX, den mäktige krigaren

UNGLAX - the mighty warrior from the forgotten land in the forgotten time."Mycket god prognos för unglax".

Jaså. Ja jag bryr mig inte vad som händer i spelvärlden. Denne UNGLAX intresserar mig icke, och hur det går med försäljningen av spelet om honom. Knasigt namn förresten.

Lite lustigt det här, att Fred, i kommentarerna till min post om captchas, berättar att han har skrivit en post om att dessa captchas liknar fantasy/rollspelsfigur-namn.


Lustigt hur saker liksom glider ihop, var det jag tänkte på när jag läste (rubriken) om UNGLAX i tidningen. Jag tänkte att fan vilket dåligt namn, och att med hjälp av captchas hade man kommit på något mycket bättre än just UNGLAX.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: