onsdag, januari 14, 2009

Jobbigt, plottrigt

Dottern ska göra en tillfällig strategisk reträtt från London, och det har fallit på min lott att få henne hem. Fan, allt jag har gjort på nätet som inbegriper logistik och pengar var när jag beställde en dvd-skiva en gång.



Ryan Air har jag hört ska vara det billigaste, även om det nu ändå verkar bli rätt dyrt med tanke på att resan ska ske imorrn eller i övermorrn. Men fan vad deras hemsida ser plottrig och oseriös ut. Ser ju fan ut som typ "mIn GoZiga MyyzzzIGA ;-) hEmSiDa :-D" från sent 90-tal.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

10 kommentarer:

Erik Laakso sa...

Stort grattis till nomineringen i Stora Bloggpriset. Jag glömde nominera dig men det gick ju bra ändå. :)

stationsvakt@gmail.com sa...

Erik: Tack. :-)

Anonym sa...

Jhonny! fan va kul med nomineringen till stora bloggpriset!

stationsvakt@gmail.com sa...

Stefan: Tack. Jätteroligt. :-)

Anonym sa...

Ja jäklar, så där såg inte ens sidorna på nätet ut runt 1998 när vi fick bredband på jobbet jag var på och man surfade som tusan hela dagarna.

Hur har de fått till den där stylen? Den finns ju inte ens längre. Wierd.

stationsvakt@gmail.com sa...

rvs: Jobbig sida. Och när jag hade beställt biljetten och det stod att det lyckades, så fick jag inget bekräftelsemail.

Plastfarfar sa...

...påminner mig om det gamla Windows 3.1-färgschemat som hette Senap och ketchup. Jag har för övrigt letat efter det till XP/Vista, men ingen verkar ha fattat storheten i det och gjort ett liknande för dagens operativsystem.

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Ah!!! Jag minns Senap och ketchup. :-)

Plastfarfar sa...

'Hot Dog Stand' på engelska, om jag minns rätt. WV nosightl. [Menade du: knightley, säger Google. En skådis, visar det sig]

stationsvakt@gmail.com sa...

pf: Det är väl klart du vet vem Knightley är. Du har sett henne i Pirates of the Caribbean, Star Wars och Skruva den som Beckham.