lördag, januari 03, 2009

Tre scanningar

Jag fick med mig några exemplar av tidningen Vi från jobbet idag. Jag bläddrade i dem på tåget hem och kom på att jag borde låta scannern komma till heders igen, för det var ju ett tag sedan.

Pia Johansson
Helena af Sandeberg
Maja Lundgren

För jämviktens skull hade jag tänkt mig att åtminstone en gubbe skulle få vara med, men efter upprepat bläddrande hittade jag bara P.O. Enquist, och eftersom jag tycker han ser lite småelak ut skippade jag honom.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sådan kvinnoporr borde förbjudas.

stationsvakt@gmail.com sa...

bb: Billiga scannrar som inte kan hantera Moiré (interferensmönster) borde förbjudas.

Anonym sa...

Johnny!
Kan du inte scanna in en bild på Evander. Han ser ej elak ut.
Kanske ett tag sedan han var med i VI. År 2000, tror jag...men det går väl få tag i bilder på nätet?
God fortsättning!
Agathe

stationsvakt@gmail.com sa...

Agathe: Här, jag hittade en rejäl bild:
http://www.modernista.se/press/pressrum/bilder_forfattare/evander/evander_3_300dpi.jpg

Anonym sa...

Tidningen VI är nog Sveriges snyggaste tidning. Och det gäller både texter och bilder.

stationsvakt@gmail.com sa...

Bert: Vi har den på jobbet. Klart läsvärd.

Anonym sa...

Johnny!
Ja, Modernista är bra på mycket!
Mvh, Agathe