fredag, maj 15, 2009

Figurerna i barken

Eftersom det var rätt roligt att hitta figurer i molnen ville jag göra det igen. Så jag tog en kafferast och stolpade ut i morgonsolen. Jag knyckte nacken bakåt och spanade upp i skyn: Inte ett moln! Blå himmel. Då gjorde jag det näst bästa - jag plåtade:

Ett träd ...

Ett träd.

... och figurerna i barken.
(som syns bäst om man förstorar bilden)

Figurer i barken på ett träd.
(Jag vet, det blev lite krystat den här gången)
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Anade ghost buster-lilla spöket där i barken...visst?

stationsvakt@gmail.com sa...

Pim: Nix. Men om du vill hitta det där så visst. Man kan hitta vad som helst i bark. :-)

Kimmi sa...

Du har i alla fall ingen brist på fantasi. Lite som att skåda i moln det där skulle jag tro.

stationsvakt@gmail.com sa...

Kimmi: Eller i eld, det funkar också.