onsdag, maj 19, 2010

Kan bilder växa av att tappa?

Hur blir det om man gör fel helt medvetet? Blir det nåt över huvud taget? Det var väldigt sol-ljusstarkt ute mitt på dan, och efter den förutsättningen ställde jag in min kamera ... not!



Jag gjorde tvärtom, alltså som om förutsättningarna vore de motsatta. Här är några av bilderna jag tog.








Tillfördes
bilderna något när det mesta togs ifrån dem? Känns de lyckade eller bara felexponerade? De kanske känns pretentiösa? Sånt kan man fundera över. När jag fick för mig att göra så här var jag i viss mån inspirerad av Lensbabie.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker dom blev helt kanonbra. Jag tycker att bilderna får en ny och extra dimension, eller hur de nu stavas. Tack för länkningen :)
Ha en fin söndag :)

stationsvakt@gmail.com sa...

lensbabie: åtminstone är det kul att fundera och att experimentera kring sånt här.